Tuesday, February 17, 2009

Plagiat atau Nak Cepat?

10.32 pagi

Basic Engineering Lab

Fakulti Kejuruteraan Kimia & Sumber Asli

Hah! Memang menggemparkan penemuan pagi ini. Mungkin ini adalah kesan hendak cepat atau plagiat? Atau apa-apa aja.Hanya tuan punya kertas sahaja yang boleh memberi jawapannya.

Penemuan ini ditemui oleh Iman (yang pegang kertas, bukan nama sebenar). Ketawa terbahak-bahak beliau ketika menemui kertas terbabit. Siapa empunya kertas tersebut. Segan aku untuk menyebutkanya. Tapi aku sebutkan juga Ahmad (bukan nama sebenar). Agaknya Ahmad mesti terkejut. Kerana penemuan kertas jawapan beliau didalam blog ini.

Cuba cari apa kesalahannya. Mudah sahaja. Salah spelling tank. Di ejanya takn. Apa maknanya? Sekian. Dengan kerjasama Iman.

Anda mahu meringankan beban ibu bapa / suami anda menyara keluarga tercinta? Rahsia PercumaBagaimana Membuat RM250 Sehari Dari Rumahmembongkar taktik dan strategi mendapatkan pendapatan lumayan dari rumah CARA TERMUDAH. Dapatkan Laporan PERCUMA ini dengan menghantarkan nama dan alamat anda kepada no berikut : 0132003951

RM250 click disini

mulakan bisness dengan RM20 sahaja

3 comments:

Anonymous said...

saya rasa iman (bkn nama sebenar)tidak berniat jahat.tp si ahmad (bkn nama sebenar) asyik ckp pasal puaka niang rapik jek.hai al kisah iman dan ahmad (bkn nama sebenar).

khai. M said...

hahahah..betul3..kisah iman dan ahmad...tapi akhirnya ahmad juga yang terkena puaka niang rapik..hehehe..hati2 dgn ahmad lepas ni..hahahaha.

Angah.Atiq said...

hahaha amboi.. kenapa si ahmad itu macam itu... sayer pun heran.. kenapa dengan puaka niyang rapik..?apa kaitan die org...?aiseh.. ni lah yang menimbulkan keraguan para peminat cerita ni.. hairan juga ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...