Thursday, February 5, 2009

Catatan Lewat Petang

Malas untuk aku memberi komen tentang dunia politik semasa. Tidak kiralah sama ada politik di kampus mahu pun di luar sana. Pelbagai cerita menarik sebenarnya boleh diberi tumpuan, namun dek kerana kesibukan dengan Plant Design dan Projek Sarjana Muda, aku lebih suka untuk tidak mengendahkan sahaja.

Tapi hari ini solan tentang isu semasa dalam kampus yang aku tak dapat jawab. Soalan ini ditanyakan oleh seorang Research Asistant di Lab aku. “Khai apa cerita HOT UMP la ni”?. Dengan tergamam seketika aku menjawab “tak tahu la, try tengok memo la kut”

Kesimpulannya, aku rumuskan begini, kalau aku yang orang cakap ambil tahu pasal isu semasa di UMP pun tak tahu, manakan pula rakan-rakan yang seangkatan dengan aku yang memang tak gemar nak mengambil tahu.

Akhirnya, lebih baik aku habiskan semester akhir ni daripada aku ambil tahu tak tentu pasal.

Anda mahu meringankan beban ibu bapa / suami anda menyara keluarga tercinta? Rahsia PercumaBagaimana Membuat RM250 Sehari Dari Rumahmembongkar taktik dan strategi mendapatkan pendapatan lumayan dari rumah CARA TERMUDAH. Dapatkan Laporan PERCUMA ini dengan menghantarkan nama dan alamat anda kepada no berikut : 0132003951

RM250 click disini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...