Friday, February 6, 2009

Susahnya Untuk Memilih

Sekadar memberi clue kepada anda semua. Biasanya buat solat sunat isthikharah untuk apa? Rasanya boleh fikirkan sendiri. Jadi apa jawapan nya jika aku yang solat sunat isthikarah ini. Apa? Kalau ada jawapan tinggalkan sahaja sebagai komennya. Mungkin-mingkin tujuan nya sama dengan jawapan anda. Suka juga untuk aku berkongsi bersama doa selepas menunaikan solat ini. Harapannya ALLAH memberi petunjuk yang berguna untuk kita semua.

Ya Allah, saya memohonkan pilihan menurut pengetahuanMu dan memohonkan penetapan dengan kesuasaanMu juga saya memohonkan kurniaMu yang besar, sebab sesungguhnya Engkaulah yang Maha Mengetahui dan saya tidak mengetahui apa-apa. Engkau Maha Mengetahui segala yang ghaib. Ya Allah, jikalau di dalam ilmuMu bahawa urusan saya ini........baik untukku dalam agamaku, kehidupanku serta akibat urusanku, maka takdirkanlah untukku dan mudahkanlah serta berikanlah berkah kepadaku di dalamnya. Sebaliknya jikala di dalam ilmumu bahawa urusan ini buruk untukku, dalam agamaku, kehidupan serta akibat urusanku, maka jauhkanlah hal itu daripadaku dan jauhkanlah aku daripadanya serta takdirkanlah untukku yang baik-baik saja dimana saja adanya, kemudian puaskanlah hatiku dengan takdirMu itu."

p/s : Birthday boy 6 Feb 2009. Semoga panjang umur, murah rezeki dan dikekalkan iman dan taqwa. Dah besar panjang ni akhak perlulah ditambah baik.

Anda mahu meringankan beban ibu bapa / suami anda menyara keluarga tercinta? Rahsia PercumaBagaimana Membuat RM250 Sehari Dari Rumahmembongkar taktik dan strategi mendapatkan pendapatan lumayan dari rumah CARA TERMUDAH. Dapatkan Laporan PERCUMA ini dengan menghantarkan nama dan alamat anda kepada no berikut : 0132003951

RM250 click disini

1 comment:

Anonymous said...

ya..
moga2 pilihan yg kta wat sme ngn pilihan Dia..
Dia lbey taw..
ttg ap yg tbaek utk kta
trus2an la berserah dlm usaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...