Monday, March 23, 2009

Sempurna

[4:15:04 PM] *** Masita added Ayep Debat *** [4:20:19 PM] *** Masita added Adam, MT Afifi, Amiruddin Fadzli, Shahrul Afandi, Arni, angahpikah, Hafizul, Nurza Atika, Najmi, Fendy, fakri.ke, Farhana Samad, Daus, fizi_22, Helmi Debat, hiskandarmd, Imah, Suria, Law Kok Sin, Jumain, (h) --->>khai M., Iqram, melahar, Nadi, Hafizul, qifhami, raudmhi, semi_goodgirl, sie_mentall, Eiyka, Khairi *** [4:20:26 PM] Masita: assalammualaikum & salam sejahtera.. utk pengetahuan semua, sy menerima satu khabar gembira.. dimana kita telah mendapat sebuah bilik latihan debat.. bilik tersebut adalah bilik mesyuarat lama jhepa.. ini semua adalah inisiatif & usaha bersungguh-sungguh oleh en shukor iaitu pegawai pembangunan pelajar jhepa.. maka, ap yang saya harapkan ialah kesemua ahli orator dapat memaksimumkan penggunaan dalam erti kata yang lain datang la training dan marilah sama-sama improvekan diri kita ke tahap maksimum., dan kita perlu sama-sama buktikan sesuatu kepada UMP agar ap yang kita perolehi setimpal dgn usaha kita.. penggunaan bilik ini akan bermula pada hari khamis ini.. kpd y memegang peralatan debat sila bawa barang tersebut pada hari khamis ini.. sekian.wassalam. Alhamdullilah, perjuangan kecil aku untuk orator akhirnya berhasil. Walaupun lambat 5 bulan dari tarikh yang pernah dijanjikan ketika aku mohon untuk diwujudkan bilik debat dalam plan JHEPA yang baru. Walaupun hasilnya bukan ketika kepimpinan aku dan MT 20072008, namun aku sentiasa berpegang perjuangan hari ini adalah untuk adik-adik di masa akan datang. Hasilnya Orator UMP kini mempunyai bilik sendiri. Alhamdullilah. Setinggi terima kasih aku ucapkan untuk En Reduan Mohd Yusof dan En Arman A Rahim. Kedua-dua mereka ini tidak lagi terlibat dengan dunia perdebatan di UMP. Namun jasa beliau dan pegawai sekarang amat aku hargai. Mudahnya aku kerana pertolongan mereka dan tawakal kepada ALLAH. Terima kasih daun keladi juga untuk Mdm Amy, Mdm Has, Mdm Chiam, Mdm Mala, Miss Liana. Miss Marziah, Mdm Noli dan pegawai mahupun pensyarah yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung dalam arena perdebatan UMP. Kini hampir sempurna untuk Kelab Orator UMP. Hanya menunggu kalian melakukan lonjakan ke arah yang lebih sempurna. p/s : Mas jangan lupa mohon juga perlatan yang lain seperti white board, kerusi, meja and alat-alat yang berkaitan.

RM250 click disini

mulakan bisness dengan RM20 sahaja

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...