Tuesday, May 19, 2009

Pusing-pusing

Semalam hari pertama aku LI. Untuk makluman semua memang benar sangkaan aku. Tidak meleset. Kali ini assigment aku agak mencabar.
Mana tidaknya, kalau dalam kelas dengan Puan Siti Zubaidah pun, hari pertama tidak diberikan kerja untuk buat calculation, tapi di company ini, hari pertama pun sudah kena buat calculation.
Pusing-pusing sekejap otak aku. aku tersenyum-senyum sahaja. Bukan sebab tidak tahu untuk buat, tapi rasa macam dalam kelas juga. Aku relaks sahaja.
Semalam aku mencari equation yang berkaitan akau aku cari nilai VCE ini. Siapa yang stduy safety mesti tahu apa VCE. Hari ini aku try pula untuk apply semua rumus yang ada.
Cuma peringatan daripada penaja (aku la), lecturer aku di FKKSA yang mengajar safety akan aku jadikan rujukan. Maka tunggu masa sahaja untuk aku menelifon mereka jika aku tidak dapat mengenal pasti untuk meyelesaikan equation ini.
khai. M

7 comments:

Yapau said...

Wah,wah,wah...kerja mengira je ke..kira bulu kambing ke? kui kui kui

khai. M said...

thn lagi keje mengira bulu kambing..jangan kira bulu babi sudah..hahaha..nnt dijangkiti H1N1..susah plk kn kuarantin..ko duk rmh mengira bulu apa.?hehehe

Yapau said...

kire bulu roma..kuikuikui

Angah.Atiq said...

wakakaka nasib badan seh..

khai. M said...

to yapau; erm cam pelik ja ko nk kira bulu roma..nmpk mcm xlebat sangat pd bdn ko 2..haha..masalahnya ada ka bulu roma..hahaha...

to atiq; 2 la psl, time bl plk aku nk stdy duk cni..penin2..huhu..

pja said...

hoho..kira la krul..tenang seyh..jgn gelabah..rse xtaw nnt tepon puan jun je..eh..puan ct bedah..lalala..semoga berjaya

CDanvers said...

hahahaha. org len dh abis PD, die baru nk amek ke? hahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...