Thursday, May 21, 2009

Hari 4

Hari ke empat. Susah juga mahu absorb diri dalam office ini. Bukan sebab engineer di sini tidak mesra. Atau tidak ada kerja. Tapi sebab aku asyik mengantuk sahaja. Tiba jam 2 hingga 4 petang, memang waktu kritikal mata aku. Mungkin sebab time study dulu sempat aku 'tidur seketika' sebelum ke kelas jam 2-4 petang. Aku pun pelik juga, sedang tekan calculator, mata aku masih sempat untuk terlelap. Pelik sungguh. Adakah kerana peningkatan usia. Oh tidak. Aku masih kekal muda. Tapi mungkin dalam seminggu dua ini aku akan mula serasi dengan keadaan disini. Insyaallah. Kadang-kadang aku pun tidak ada idea untuk update laman ini. Aku tidak suka sangat asyik mahu menulis pasal LI ini. Nanti aku cari idea untuk kita bincang perkara-perkara yang lagi ilmiah. Baharu dapat untuk berkongsi ilmu. Terima kasih untuk rakan-rakan yang sedang bersantai di rumah yang sudi melawat laman ini. Keep in touch. khai. M

1 comment:

CDanvers said...

dh tua dh ko kerol. mengaku je la..xyah malu2. kui3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...