Wednesday, June 17, 2009

Sikit Lagi

Kini aku berada di UMP. Berehat selamat 3 hari setelah bertungkus lumus menyiapkan kerja-kerja di tempat LI. Keberangkatan aku ke UMP pun bukan dikira untuk berehat, tapi bagi menyudahkan misi aku yang belum selesai. Aku hanya mampu berusaha, tapi yang akan menetukan ALLAH yang Maha Besar jua. Aku mengambil cuti agak awal setelah fikiran aku sudah tidak berada di tempat LI. Fikiran aku sudah berada di UMP untuk bertemu lecturer yang berkenaan bagi menyiapragakan diri ke medan perjuangan terkahir. Tapi sebaik pulang nanti, aku pasti kerja-kerja sememangnya menimbun setelah pembahagian task baharu dijalankan dalam meeting pada hari semalam. Bertambah pening kepala aku. Tapi itulah kerja namanya. Baiklah, bagi rakan-rakan yang akan menghabiskan minggu pertama LI, aku sarankan supaya tidak cepat bosan. Aku tahu, ada company yang kerjanya melambak-lambak, dan ada company yang kurang kerjanya dan ada company yang kita boleh jalan-jalan. Tapi ambil ini sebagai pengalaman kita bersama. Good Luck semua. khai. M

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...