Thursday, April 2, 2009

UMP di April Fool, Terukan!!

Announcement
CategoryOthers
TitlePEMAKLUMAN GANGGUAN BEKALAN ELEKTRIK DI SELURUH KAMPUS UMP
Message

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Notis Gangguan bekalan elektrik

Adalah dimaklumkan gangguan bekalan elektrik akan terganggu di seluruh Kampus UMP oleh pihak TNB. Ia adalah untuk tujuan penyelenggaraan dan meningkatkan keupayaan bekalan daripada pihak TNB.

Bekalan elektrik akan terganggu pada :-

Tarikh : 1 April 2009 (Rabu)

Waktu : 9 pagi - 5 petang.

Dengan ini saya menyarankan supaya semua peralatan makmal samada voltan rendah / peralatan makmal voltan tinggi (3 fasa) supaya dimatikan bekalan terlebih dahulu sebelum bekalan utama dari pihak TNB dimatikan supaya tidak berlaku kerosakan pada peralatan tersebut.

Sebarang kesulitan yang mungkin timbul disebabkan gangguan ini adalah dikesalkan.

URLhttp://
Posted byMOHD TAHAR BIN HUSIN
Warga UMP di April Fool? Pelik bukan. Bukan seorang, dua orang, tiga orang, empat orang, tapi hampir 4000 ribu warga UMP di April Fool. betul ke.? Ini pandangan aku sebaik sahaja kejadian yang di warwarkan pada 1 April 2009 ini tidak pun berlaku sebenarnya. Buat pertama kali aku rasa dalam dunia ini, ramai orang marah sebab ada elektrik. Biasanya orang ramai akan marah ketika terputus bekalan elektrik, namun sebaliknya berlaku di UMP. Apa yang menjadikan kami semakin hangin apabila semua kerja-kerja yang sepatutnya sudah disiapkan minggu ini tertangauh ke minggu hadapan. Perkara tertangguh : 7 April 2009 2nd Test Mechanic 8 April 2009 Plant Design Final Presentation 10 April 2009 Taklimat LI + Report Plant Design + Thesis PSM + Quiz Environmet + Reprot IPBL + Basic Lab Mostly perkara-perkara ini sudah dapat diselesaikan jika kami tidak di April Fool oleh kejadian yang tidak sepatutnya berlaku.
Hari-hari terakhir ini bertambah perit dengan suasana tekanan yang melampau. [entry ini terlewat dek sibuk dengan kerja lain dan mood menulis yang tidak timbul di hati]

RM250 click disini

mulakan bisness dengan RM20 sahaja

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...