Tuesday, April 7, 2009

2 BUKIT 1 BATANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Anda rasa siapakah yang akan mendapat tempat di hari rakyat dalam PRK hari ini.
Bukit Gantang Bukit Selembau Batang Ai
Memang menarik. Tapi nantikan keputusan malam ini. Pada pandangan aku, dua bukit rakyat bagi pada PR dan 1 batang rakyat akan bagi pada BN. Betulkah jangkaan ini. Aku pun tidak tahu. Ini hanya jangkaan semata-mata. Lagi pun aku bukan ahli nujum untuk meramalkan dengan sebegitu nyata. Tapi aku harapkan ISLAM yang menang.
ALLHUAKBAR
[entry ini khas aku buat dalam keadaan aku blur-blur untuk test mechanic malam ini. bersediakah aku sehingga sempat update blog.aku pun tidak tahu. doa kalian aku harapkan untuk memudahkan sesi penjawaban]
khai. M

RM250 click disini

mulakan bisness dengan RM20 sahaja

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...