Monday, January 9, 2012

Dah.....

Assalamualaikum.


Alo-alo. Erm. Macam-macam berlaku dalam dua hari ni kan.

Bukan pasal diri aku. Tapi pasal politik kita la. Kadang-kadang bosan pun ada juga. Tapi itulah sebagai rakyat dah menjadi tanggungjawab kita ambil tahu serba sedikit pasal politik ni.

Hassan Ali.

Exco Agama Negeri Selangor kena pecat.

Kesian juga pada beliau ni. Tapi apakan daya, bukan aku buat keputusan untuk beliau. Bagi aku, ikut hati mati. Ikut rasa binasa. Dalam kes HA ni, konklusi aku macam tu la. Yang aku follow statement beliau selama ni lebih kurang macam ikut hati kan. 

Try korang cari video beliau di You Tube pada 8 Januari 2012. Aku kurang gemarlah statement beliau yang "saya pandai...saya pandai..saya pandai". Kalau aku berada sekitar beliau time tu, malu gila. Bukan apa, bagi aku macam dah meninggi diri pula. Aku faham beliau ada doktor falsafah. Tapi jangan lah macam tu kan. Korang tengok la.

Anwar Ibrahim.

Tahniah untuk beliau sekeluarga, Harap-harap adalah kebaikan yang beliau dapat dikemudian hari. Honestly, aku memang tak mengikuti pun perkembangan perbicaraan liwat ni. Just terdengar kawan-kawan bercerita. Berapa lama perbicaraan, siapa saksi, semua aku tak tahu. Sibuk mencari rezeki katanya.

Kepada pasukan yang kalah, jangan berputus asa. Buat la rayuan ye. Kalau betul keputusan ni bukan drama la may be keputusan dikekalkan. Itu pendapat aku je.

Alright la.. Nanti update lagi. Penat lak. Baru sampai rumah. Selamat berehat ye kawan-kawan.

Chowww.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...