Wednesday, January 4, 2012

Cinta Muka Buku

Assalamualaikum.

Apa ke jadah subject post kali ni.

Hahahaha. Ta de kaitan dengan sape sape pun. Cuma tak puas hati dengan diri sendiri. Sebab apa. Sebab nya kurang menulis dalam laman aku yang aku comel ni.

Konon-konon lah ada muka buku. Semua pun dah jatuh hati dengan muka buku. Asyik bercinta dengan muka buku. Tidur, makan, minum, borak, meluah perasaan, ayat-ayat ganaz, lucah, cinta, semua dengan muka buka. Sampai sedang berak pun masih dengan muka buku kan. Manusia manusia.

2011, aku hanya mampu buat 36 entry - pemalas benar
2010, 49 entry, kira rajin sikit lah time ni .
2009, 129 entry. Wow meriahnya. Sebab time ni aku masih student kan. Muka buku aku tak berapa nak kenal.

Aku harap tahun ni aku nak sambung cinta yang hampir terputus dengan si comel ni la. Tapi muka da juga. Tapi tak nak hangatkan sangat la.

Alright la bro. Chow dulu.

Da be da be duu...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...