Thursday, October 22, 2009

Sepi & Haji

Malam ini aku rasa sepi. Jarang rasanya ada perassan begini. Mungkin ada sedikit gundah gelana menyelinap dalam diri. Buang, buang, buang. Buang jauh-jauh. Tidak perlu layan perasaan begitu. Nanti rasa sayu sendiri. Cuma aku harapakan doa rakan sekalian untuk mudahkan perjalanan hidup ku ini. Teringat aku, ada satu entry yang aku belum publish pagi. Sudah lama ter'draft' dalam edit post. Nanti kalau aku rajin, aku publish kan entry tersebut. Musim haji sudah terasa. Berangkat lah saudara-mara, rakan taulan, sahabat handai memenuhi jemputan Maha Esa ke rumahnya disana. Aku doakan kalian mendapat haji mabrur dan diterima ALLAH. Doakan aku juga berpeluang untuk memenuhi jemputan tersebut suatu hari nanti. Itu sahaja untuk entry kali ini. Good luck untuk rakan-rakan yang sedang mem'projek' kan diri di PD, Cherating atau mana-mana kawasan yang sewaktu dengannya.
khai. M

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...