Monday, September 17, 2012

Jangan BESAR Kepala

Assalamualaikum.

Aku doakan kita (aku dan semua kawan-kawan) tidak melukakan hati kedua ibu-bapa.

Ye. Aku faham susahnya nak puaskan hati mereka. Begitu juga susahnya mereka nak puaskan hati kita time kecil dulu.

Tapi pesan aku untuk diri sendiri dan kawan-kawan. Silalah beri perhatian permintaan mereka selagi mereka masih bernyawa.

Ya ALLAH ampunkan dosa aku dan kawan-kawan ku yang laen.

Bagi ibu bapa yang terbaca entry ini, aku cuma berharap sama-sama bersyukur dengan rezeki yg ALLAH kurniakan.

Selamat Malam.

1 comment:

Anonymous said...

It took me time to learn all the comments, but I honestly loved the blog. It proved to be very advantageous to me and I'm positive to all of the followers here!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...