Sunday, September 30, 2012

Akimura Chan & Reimei Chan

Assalamualaikum.

Jumaat malam sabtu yang lepas sempat Zul arrange kan farewell party untuk Akimura Chan & Reimei Chan. Mereka berdua ni aku kenal time nk pergi hiking ke Gunung Kajang yang lalu. Tapi sebab Reimei Chan tak follow aku just rapat dengan Akimura Chan je la.

Start esok Akimura akan mulakan kerjaya baru di company keduanya setelah empat tahun meyambung bidang pengajian di MMHE. Empat tahun beb. Memang patut dah die bergraduasi daripada MMHE. Dah dapat degree kan. Nak tahu die ke mana. Nun jauh di sebuah pulau. Mana? Pulau Indah di Klang. THHE. TH Heavy Engineering. Rupanya die masuk competitor. Gaji boleh tahan masyuk. So sape rasa nak keje THHE, silalah hantar resume ke Akimura HR THHE sendiri.

Reimei? Die pulak berangkat ke consultant. Ke PRW. Masyuk juga kan. Reimei pun almost 4 yrs d MMHE. So kiranya die pun bergraduasi untuk dergree yang kedua la.Reimei aku pun nak masuk sana. Ko tolong adjust se meja untuk aku ye. Tapi aku nak habiskan Tapis R ni dulu.

Apa-apa pun, korang ingat pesanan Zul yang montel tu. "Kerja rajin-rajin. Aku yakin korang boleh. Jangan lupakan kami di sini".

Pesanan aku 'All the BEST bros'


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...