Saturday, July 11, 2009

Bowling & Badminton, Tiba-Tiba.....

Bowling Alhamdullilah. Sudah 8 minggu aku hidup di KL as practical student. Kerja-kerja sudah dapat aku adsorb and absorb. Sabtu kembali lagi. Ingatkan mahu pulang Kuantan. Tapi hari ini ada bowling tournament manage by company. Aku as committee members yang bertungkus lumus menyiapkan pertandingan pertama anjuran PLC Group. Tournament ini akan diadakan di Ampang Super Bowls di Pandan Lake (bukan Ampang Point). Setelah undian yang aku sendiri jalankan, aku ialah click ke 7 bersama Een(dak yg ngada2 xnk click dgn aku sbb aku xpandai maen.hehe.padan muka sbb dpt click dgn aku jg, tapi aku dah kalahkan boolat, xpandai ka aku?), Zul (accountant & admin xcutive) and Azfar (anak boss besor). Maka berjuang lah aku hari bermula jam 3 petang nanti. Jumpa anda disana. Badminton Setiap selasa malam rabu jangan kacau aku. Peumpamaanya macam orang dah beristeri, malam jumaat jangan kacau. Tapi aku bukan sebab sudah beristeri, tapi malam tersebut perlawanan badminton. Sampai sudah tahap gian. Memang tiap-tiap minggu kena wajib main badminton. Sepanjang aku bermain ini, pasangan yang serasi untuk beregu is Bro Hosni (SV Een) and En Rizal (SV aku la). Tempat bermain di KLRC. Peristima last week memang menyebabkan aku segan (bukan malu). I'm say sorry to bro Hosni. Tak perlu aku bercerita disini. Een sahaja yang tahu. Sebab aku bercerita dengan dia. Tapi si Een bukan selalu turun main badminton, sudah puas dipaksa baru nak turun. Tak mengapa alasan memang tepat, dia wanita dan rumahnya jauh. Tiba-Tiba.. Debat Sayu aku membaca entry Mas. Bukan apa banyak benar kenangan dalam debat. Kelab pertama yang aku join masa aku 1st year diploma dulu. Akhirnya kelab terakhir yang aku tinggalkan sebelum menamatkan degree. Maksudnya bermula dengan Kelab Orator berakhir pun dengan Kelab Orator. Tak nak aku bercerita panjang. Nanti mengarut pulak. InsyaALLAH, panjang umur next week kita akan berkumpul. khai. M

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...