Wednesday, July 15, 2009

Aku Jadi Pemain Bowling Pulak

Staff & Famili PLC Group
Naib Johan ja team aku(Azfar, Een, Pn Mala (admin), khai. M & Zul)
Een, khairul amal & khiril amal (adik kembar een yg knn2 penyegan)
Mr Rizal(my SV), Azhar & Mr Reduan
Bro Hosni(SV Een) and his wife, Kak Jamaliah
Gumbira sebab asyik spare ja (een x spare plk)
Team Aku
Kecoh Kejap
Akhirnya tercapai juga hasrat kami untuk mengadakan PLC Group Bowling Tournament. Perjalanan untuk meng'handle' program ini berjalan dengan lancar sekali. Aku uploadkan beberapa gambar yang sempat di ambil ketika pertandingan berlangsung. Lihat-lihat la. Paling gembira bila team aku dapat naib johan. Alhamdullilah. Tak sia-sia aku pergi berlatih malam-malam di flamingo. Terima kasih kepada semua committiee dan kepada staff yang memberi kerjasama dalam menjayakan program ini. p/s: cantik baju PLC Group yang aku design (masuk bakul angkat sendiri) khai. M

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...