Sunday, February 13, 2011

Agent AIA




Assalamualaikum

Mahu la aku bercerita, last thursday, ada seorang mamat ni call, katanya dia daripada AIA Insurans.
AIA: bla..bla..
Aku: orait, saya dengar.
AIA: bla..bla..(10 min dah dia bercakap)
Aku: xpa, saya dah ada banyak insurans.
AIA: syarikat mana.
Aku: xperlu rasanya awak tahu. lagi pun saya ada simpanan juga dalam unit trust.
AIA:  jadi boleh saya tahu alamat en untuk saya hantar cover note.
Aku: xpa lah saya x berminat lagi sekarang.
AIA: en kena ambil skim ni
Aku: xpa2..saya x berminat.
AIA: eh en, no point kalau en banyak simpanan & invest dlm uni trust pn. en kena ambil AIA ni    
        juga...en ingat yang laen itu bagus ke..bla..bla..bla..bla..
Aku: (dlm hati, eh mamat ni boleh nk burukan company laen)

Then terus je putuskan talian.

Aku pun berfikir. Ada juga wkil insurans macam ni. Tidak dapat menerima penolakan dan tak tahu berbudi bahasa. 

Sepatutnya dia tidak ada hak untuk memburukan company lain dan dia tidak ada hak untuk paksa aku ambil skim dia. 

Pelik. Aku doakan dia berjaya nanti.


khai. M

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...