Friday, April 2, 2010

Lagi

My Room @ TPP 8.27 pm 02 April 2010 / 77 Rabiul Akhir 1431 H
Assalamualaikum w.b.t Dulu terasa bagai jauh untuk menghabiskan kursus ini. Walaupun short course, namun jangka masa yang panjang menyebabkan aku kurang yakin dapat menghabiskan selama ini. Sudah lah berlainan bidang, jauh pula di negeri orang. Namun alhamdullilah, selagi diri termotivasi dan ada motivasi, kita mampu untuk menempuhinya. Seminggu, Itulah angka yang tinggal untuk aku menghabiskan kursus ini. Walaupun begitu aku masih mempunyai 3 bulan lagi di sini bagi menghabiskan sisa LI di SST @ Sime Darby Pasir Gudang. Walau kita merancang dengan baik, tapi kita masih belum tahu rezeki kita dimana. Andai rezeki aku untuk terus di sini, aku terima sebaiknya, jika andai kata rezeki aku berdekatan dengan keluarga, aku redho. Itu suratan takdir. Apa yang penting, aku dapat untuk membantu famili tercinta. InsyaALLAH, aku akan adakan entry khas untuk sahabat-sahabat IMCT. Tunggu. khai. M

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...