Wednesday, February 17, 2010

GOSIP Sekerat !!!!

Kelas Instrument, Measurement & Control Technology 12.12 pm 17 February 2010 / 3 Rabiul Awal1431 H
Assalamualaikum w.b.t. GOSSSIP !!!! Tangan menyeluk poket. Lalu hp dikeluarkan. Buka phone book. Mencari nama Masitah. Junior debat aka ex mantan Presiden Orator selepas aku. Deringan nun jauh kedengaran dan seketika kemudian panggilan diangkat. Mas : Hello khai. M : Assalamualaikum Mas : Waalaikumsalam khai. M : di mana? Mas : R & R Temerloh khai. M : Makan banyak Mas : Mana ada makan (ayat menafikan untuk tidak kelihatan *****) Part seterusnya di potong. Sebab tidak ada kaitan dengan Mas mahu pun aku. khai. M : siapa ####### yang follow p UM Mas : adalah khai. M : alah, itu pun nk rahsia-rahsia Mas : ade gossip khai. M : pasal apa, dengan siapa, siapa terlibat, siapa dengan siapa? Mas : x boleh2..x boleh cerita. nanti saya kena rejam. bukan rejam jah..nanti kena ISA jg. khai. M : motif benar dak ni..nk cerita sekerat-sekerat. Mas : xboleh2...nnt kena rejam khai. M : xpa2..nnt saya cari sendiri.. (cerita ini ada sedikit pengubahsuaian) Itulah gosip sekerat yang cuba dibawakan oleh Mas. Kalau dulu pembawa gosip is Daus, sekarang Mas sudah ambil alih tahkta Daus. May be Daus sudah bersara. Astagfirullahalazim. Sejak bila pula aku follow gosip-gosip macam ini. Pasal apa pun aku tak tahu. Tapi ini aja idea yang ada untuk update laman aku ini. Sekian. khai. M

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...