Friday, February 3, 2012

Tamat Khidmat di Transwater


Assalamualaikum

Sorry kawan-kawan. Lambat sikit entry ni. Sepatutnya a week ago dah kena la tulis, tapi masa tidak mengizinkan.

Kini tamat lah perkhidmatan aku di Transwater API Sdn. Bhd. Aku memberi khidmat di company yang berumur 31 tahun ini hanyalah selama 9 bulan 2 hari dan tamat pada 27 January 2012.

Tidak dapat aku sangkal, kali ini lebih banyak kenangan terindah tercipta di TW. Walaupun kerja lebih bz daripada tempat sebelumnya, namun hubungan dengan kawa-kawan dan bosses lebih mesra dan rapat. Banyak juga aktiviti yang kami jalankan bersama.

Memang aku pun confius untuk buat decision pada mulanya. Sebab boss minta sangat-sangat untuk aku pertimbangkan. Aku pun fikir. Fikir punya fikir punya fikir. Eh sebenarnya tak sempat nak fikir pun, sebab memang benar-benar bz. Last aku decide untuk resign di TW. 

Ada dua sebab untuk aku resign. Satu of course la pendapatan kan. Kedua sebab aku nak cari experience secara hands on pula. Selama ni hanya teori yang aku dapat applied.
So jangan lah kata aku tak suka TW. Aku sayangkan kawan-kawan n bosses di sana. BTW, aku ucapkan semoga terus berjaya untuk kawan-kawan TW. Banyak kenangan bersama yang tidak akan aku lupakan bersama kalian. 9 bulan 2 hari, sudah cukup untuk kita menjadi mesra.

Alright, kalau ada kawan-kawan yang baca entry ni, jangalah lupa nak roger aku via fb, twitter atau email. Kan aku dah bagi to everyone on my last day. 

Akhirnya, terima kasih daun keladi dengan hadiah yang diberi. Halalkan segala ilmu dan juga makan minum selama di TW.

Daaaa~~~~.


3 comments:

semutsengal said...

kerja baru lagi, beb takda lubang ke ?

aku nak jugak ! AHHAHHHHAHAHAH

khai. M said...

Aah..keje baru..alhamdullilah..rezeki..ko keje mn la ni?

mohd akmal akram said...

salam. tumpang tanya ye. aku ade dpt keje transwater. service engineer. keje situ ok x? keje ade byk travel? pendapatan mcm mane ye? harap bole share skit pengalaman keje kat TW ye. thank you.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...