Saturday, June 5, 2010

Story Mory

My Room @ TTP 2.02 pm 22 Jamadilakhir 1431 H / 5 June 2010
Assalamualaikum w.b.t Susah pulak mahu mencari mood ni. Ntah mana-mana beliau pergi. Bila baca blog member-member, mood tiba-tiba datang melawat. Tapi bila dah log on dashboard sendiri, mood dah pulang tanpa maklumkan pun. Akhirnya ini lah jadinya. Apa-apa aja yang aku taipnya. Nak story mory berat-berat. Malas mahu pikir-pikiran. Adoi!!!. Tunggulah bila mood akan datang lagi. Tapi yang pasti mood yang hilang hanya mood tulis menulis, lain-lain modd masih stabil. Jap-jap. Mula minggu ni, edisi berpasang-pasangan dah mula. Erm, aktiviti majlis nikah dan kawin la. Adoi ramainya kawan-kawan yang bina masjid. Tak terkejar aku di buatnya. Nun, dari utara ke tengah dan dari timur ke tengah (tengah=KL ja. Sebab di Selatan dan Barat Tiada jemputan). Kepada rakan-rakan ku sekalian, aku akan cuba untuk datang dan raikan, tapi kalau aku tak datang, maaf lah. Erm, setakat aku tak datang, tak luak kan majlis korang. Tetap meriah. Kan, kan,kan?Tapi dah di jemput, aku wajib datang. La ni nak bina masjid bukan murah-murah. Mahal oi. Batu-batan kena pakai bertan-tan, simen lagi, konkrit dan sebagainya. Kalau nak bina masjid ni boleh cari sponser, aku dulu dah kuarkan surat minta sponsor. Eh. aku pulak macam nak kawen. Belum-belum. Insyaallah kalau dah sampai seru, adalah nanti. Oraitlah. Adios. khai. M

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...