Saturday, April 14, 2012

Ouchhh.!!!


Hi kawan-kawan.

Oh rupanya sebulan sudah aku tidak menulis. Sebab aku tak on lap top yang hansem ni dek kepenatan mencari sesuap nasi. 

Banyak sudah yang aku belajar berkenaan kerja aku sekarang ni. Alhamdullilah kepada kawan-kawan yang membantu aku memahami apa yang aku tak faham especially Dzul, Zul, Syamizan, Fatiah, Hafiz & KD. Mereka semua ni otai dalam bidang masing-masing. Mereka tak lokek untuk berkongsi ilmu setiap kali aku datang bertanya. Pendapat mereka sentiasa memberi aku idea untuk menyiapkan kerja-kerja aku ni. Terima kasih ye.

Semakin hari semakin banyak task yang tertangguh. Wow, kali ni memang agak mencabar. Sebab setiap task yang diberi memerlukan aku untuk aku study setiap helaian dengan tekun. Memang rasa macam zaman student. Lebih lagi daripada zaman student. Time student salah tak pa. Masih student kan. Kalau sekarang silap decision yang aku buat, memang kena tanggung sendiri la.


Sekarang tak dak software yang boleh bantu aku nak buat calculation macam aku kerja sebelum ni. Atau kawan-kawan yang boleh tolong pulak kirakan untuk aku kalau aku tak tahu. Ialah macam aku dengan Syibah tu. Sekarang otak yang sekecil 2 genggaman ini lah yang memainkan peranan. Kadang-kadang sampai malas nak suruh otak ni fikir. So kalau dah malas, aku akan balik on time je. Hahaha..

Aku terima cabaran ni as Engineer. Kannnn. Hope setiap decision yang aku buat tepat & betul dan yang paling penting dapat membantu project Tapis R ni berjalan dengan langsung nya. 

Last but not least, congrats and welcome to Pujah sebab dapat joint MMHE as coodinator tu. Wow!!! Tapi dia under Telok Project. Client masih sama, Exxon Mobile project je lain2.

Orait. Adios...



1 comment:

MsEatHapPy said...

ehem2.....sama2....ahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...