Friday, October 21, 2011

Lagi Best..Ho..Ho..Ho

Assalamualaikum.

Owh, lama rupanya aku tak update any information di laman sesawang aku ni. Sudah berpurnama-purnama barulah mood tetiba datang nak update yang berkenaan je.

Bulan ini cukup enam bulan aku bekerja d Transwater API Sdn. Bhd. Malas nak story mory apa kerja aku buat kan. Nak tahu tanya la. Tapi for me, BEST. Dapat kengkawan yang supporting and boss yang bagus.

Kekadang kalau boss xda, aku pula yang xda mood. Satu hari wajib kena 'dating' dengan boss ni. Opss..Mean kena masuk mengadap la. No..no..no..Jangan salah faham pula kan.

Lagi best..ho..ho..ho..bukan nak cerita myv kuning tu ye...lagi best lagi best..lagi best..bulan ni patutnya aku confirm. Best sebab ada banyak cuti la..Hoooreeee.

Lagi..lagi..

House mate pun asyik tukar-tukar je sekarang ni. Ada yang kuar sebab kahwin, ada yang kuar sebab dapat keje, dan yang pasti kuar sebab balik universiti, sambung study semula la. Aku pulak akan kuar...Oh...tidak..tidak..aku belum nak keluar lagi ok. Nasib baik Matt ada. Walaupun jarang jumpa, tapi ada lah kawan yang aku kenali dalam rumah ni. Jarang jumpa. Hu. Hu. Hidup di kota metropolitan.. Macam ni lah. Kesian kan.

Apa lagi..

Dah la. Tak kan nak habis kan malam ni jg. Kasi mood tu bagi menggelora-gelora baru kita kasi tulis..OK?
Jawap sendiri lah..OK.

Daaa~~~~~

khai.M

2 comments:

Anonymous said...

salam..nk tnya ..best ke kje situ?huhu

khai. M said...

Best sangat.knp tanya mcm 2?
Tp depend pd dr org tu gak la.aku sume orait je.dpt offer cna le?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...