Sunday, July 17, 2011

Bard say bye bye bye

17 July 2011

16 Syaaban 1423 H

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar semua kengkawan.

Kali ni nak story pasal bye bye bye.

Namanya Badrul Bistaman. Siap ada special entry lagi untuk beliau ni. Beliau ni rakan aku ketika aku di MIR Valve dulu. Sape yang pernah kerja di MIR Valve pasti akan kenal sama ini mamat la.


Beliau antara insan paling lama di MV. Banyak juga aku belajar Valve dengan Bad ni. Selama ini beliau hanya memerhatikan kengkawan yang lain datang dan pergi di MV. Tapi, alhamdullilah kali ini rezeki anak, beliau akhirnya dapat menimba pengalam di tempat baru pula.

Good luck bad. Jangan teruskan kerja gila-gila ko di tempat baru. Semoga menjadi bapa yang berjaya dunia dan akhirat.

Walaupun aku tidak berada di MV, tapi rasa macam tak best pulak kalau tak da Bad di Engineering Depart. Eh..macam mana pula aku yang rasa. Sebab tanpa dia, Engineering Depart. pasti sunyi.


Khai. M 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...