Thursday, October 28, 2010

Tinggal Kenangan

20 ZulQaedah 1431 H/28 October 2010 0621 My Room @ TSM SS25
Assalamualaikum w.b.t Ntah apa yang berlaku selasa baru-baru ini pun aku tidak tahu. Apakah sebenarnya hujung pangkal pun aku tidak tahu. Kenapa perkara tersebut berlaku pun aku tidak tahu. Yang pasti beliau sudah tidak ada lagi di MV. Meninggalkan rakan-rakan sepekerjaan tanpa rela hati. Apakah sebenarnya belaku. Wahai kawan-kawan opis ku. Cerita lah agar menjadi iktibar kepada semua. Bukan aku mahu mencari kesilapan orang itu dan ini. Cuma sekadar mahu berhati-hati dengan mereka semua. Tapi sayang, masing-msing menjaga periuk nasi sendiri. Tidak dapat untuk membantu. Termasuk aku kut. Tapi aku tak tahu apa-apa. Manakan aku boleh tolong. Kenapa? Kenapa? Kenapa? Terus menjadi persoalan dalam benak otak ku ini.
-khai. M-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...